תוכנות

דרייברים ומידע למצלמות SONY

דרייברים ומידע למצלמות PANASONIC

דרייברים ומידע למצלמות JVC קישור נוסף

דרייברים ומידע למצלמות CANON קישור נוסף

 

שידרוג תוכנות והורדת תוכנות למצלמות דיגיטליות

במידה וברשותך מצלמה דיגיטלית ועברתה מ
ניתן לבצע שידרוג לתוכנהWIN XP או WIN ל2000
שקיבלתה עם המצלמה

:מיועד למצלמות שבהן יש חיבור מסוג

PC (DIGITAL STILL)

GR-DVX4,GR-DVX40,GR-DVX8, : כמו הדגמים
GR-DVX90, GR-DVL9600, GR-DVL9800
במידת הצורך יש לבצע את השידרוג פעם נוספת או להוריד את התוכנה מהאתר המצורף.

http://www.jvc.ca/en/consumer/service/s_downloads/default.asp

http://www.jvc-victor.co.jp/english/download/camcorder/about_winxp.html

בקישורים אלה ניתן למצוא תוכנות נוספות כמו דרייברים למצלמות עם חיבור USB

קישורים נוספים :

http://www.jvc-asia.com/sg/main/downloads.asp

  http://www.jvc.co.uk/download.php?type=2

JVC 

SONY

CANON

SAMSUNG

PANASONIC

מידע

קולנוע בייתי

קולנוע בייתי הוא ניסיון לדמות תנאי קול ותמונת קולנוע בבית הלקוח.

בקולנוע בייתי מתאחדים מיטב מכשירי הטלויזיה,ווידאו וסטריאו לקבלת אפקט קולנועי איכותי ביותר.

הקולנוע הבייתי מדמה מיקום הרמקולים,אייכות וגודל תמונת מסך והרגשה תל מיימדית ומציאותית ביותר וכל זאת כאשר הלקוח יושב במרכז הקולנוע הבייתי ונהנה מחוויה מדהימה אצלו בסלון.

לקולנוע בייתי נידרשים: טלוויזיה גדולה מאוד, DVD ,מגבר משוכלל ואייכותי ביותר וכמובן מערכת רמקולים אייכותיים ביותר.

טכנולוגית הצליל הקולנועי מתבססת על עיקרון של דחיסת מספר ערוצי קול המוקלטים בנפרד ומופרדים בעזרת מפענח בזמן השמעה.כך ניתן לשחזר צליל סביבתי המופק ממספר רמקולים.

הרבה סרטי קולנוע,שידורי טלויזיה,קלטות,תקליטורי שמע וסרטי DVD כיום הם בעלי פס קול רב ערוצי.

מקרן תקליטורי DVD

DVD VERSATILE DISC – תקליטור דיגיטלי רב תכליתי.

זהו תקליטור בקוטר 12 ס"מ הזהה לגודל הקומפקט דיסק.ה- CD מכיל עד 74 דקות מוסיקה בעוד ה- DVD מכיל עד 8 שעות מידע של קול ותמונה באיכות אולפן.

קרן הלייזר קוראת את מיידע הקול והתמונה הדחוסים על תקליטור ה- DVD ומעבירה אותם לפענוח ולקבלת הסרט האייכותי.

ב- DVD ניתן לבחור בפורמט הקרנה של 16:9 או 3:4,דיבוב עד 8 שפות,תרגום עד 32 כתוביות,מהירות הקרנה,הקפאת תמונה מושלמת,עד 9 זוויות צילום שונות,תפריט גרפי נוח מאוד.כמו כן ניתן לראות קטעים שלא ניכנסו להקרנות מסחריות בקולנוע וקטעים המתארים את אופן עשיית הסרט.

מגבר

המגבר הוא למעשה המוח של הקולנוע הבייתי.כל מקורות הקול והתמונה מתחברים אליו ודרכו ממותגים לשאר מרכיבי המערכת.המגבר אחראי לפענוח והגברה ראשוניים של הצליל הרב ערוצי ולהגברה סופית למטרת השמעה ברמקולים.כמו כן שולט המגבר על רמקול הסאב-וופר אקטיבי בעזרת יציאת קדם מגבר.

שיטת הצליל המפוענח מסומנת על תצוגת המגבר.

רסיבר הוא מגבר המצויד בטיונר לקליטת שידורי רדיו.

רמקולים

ליצירת החוויה הקולנועית יש להיות מוקפים ברמקולים לקבלת אפקט צליל היקפי.

הקולנוע הבייתי כולל שישה רמקולים:רמקולים קידמיים-שמאלי ימני ומרכזי,רמקול סאב-וופר,

רמקולים אחוריים-שמאלי וימני(כיום ניתן למצוא מגברים המשתמשים גם ב-7 רמקולים).

רמת הרמקולים היא קריטית לקביעת איכות הצליל.

בשיטת הצליל הדיגיטלי מופק כל תחום התדרים לכל רמקול בנפרד ובהתאמה.

הרמקולים הקדמיים והאחוריים הם סטריאופונים.הרמקול המרכזי משמש להשמעת הדיבור והאפקטים שמתרחשים בסרט.רמקול הסאב-וופר אחראי על תחום התדרים הנמוכים לקבלת אפקטים עמוקים בגלל תזוזת האוויר בחדר.אין חשיבות מדויקת למיקום רמקול זה.

הרמקולים האחוריים משמשים להשמעת אפקטים של רקע ואווירה.את הרמקולים יש לכוון לפי המרחק ותנאי הישיבה בחדר וכמובן לפי הוראות היצרן.

טלוויזיה

בטלוויזיה מופיעה התמונה על מסך זכוכית בעזרת "תותח" אלקטרוניים בודד שמאיר נקודות אדומות,ירוקות,וכחולות במסך.מומלץ להשתמש בטלוויזיה החל מגודל מסך "29 לפחות וזאת כדי להנות מחוויה קולנועית.כיום קיימות טלוויזיות עם מסך שטוח לחלוטין וכהה מאוד.

הטלוויזיות הללו מאפשרות צפייה מזווית רחבה ומניעת השתקפויות ולכן מתקבלת תמונה באיכות גבוהה ביותר.

בטלוויזיות מקרן אחורי,מוקרנת התמונה באמצעות "תותחי" צבע על מסך פלסטי.

ניתן להשיג מכשירים אלה בגדלים בין "40 ל- "61 המציגים תמונת ענק.

טלוויזית Plasma –תצוגת פלסמה הינה לוח בעובי של 10 ס"מ הנתלה כתמונה.

בטכנולוגיה זו מוארים מליוני חלקיקי גז,בזרם חשמלי ויוצרים תמונה מדהימה.

טלוויזית LCD -מסך silicon TFT המשתמש בנוזל גבישי הרגיש לזרם חשמלי נמוך המוזרם אליו בהתאמה.

קל יותר מהפלסה אך עדיין איכות הצפיה נמוכה יותר במסכים גדולים.

טלויזית HDTV מותאמת לסטנדרט שידור חדשה ופועלת ברזולוצית שידור 1150 קווים לעומת 525 קווים בסטנדרט הנוכחי.

בטלוויזיות המיועדות לקולנוע בייתי יש מפענח סראונד פנימי.במכשירים אלה יש רמקול מרכזי וזוג רמקולים צדדיים וכמו כן רמקול סאב-וופר.

שיטות לעיבוד צלילים

מעבד סראונד מסוגל לקבל שידור סטראופוני או דיגיטלי ולתרגם אותו לשידור רב ערוצי.

בדרך זו ניתן לשחזר את המציאות המדומה למערכת הרמקולים.

Dolby Pro-Logic : מעבד צליל מבית דולבי שמפענח 4 ערוצי שמע מתוך שני ערוצי הסטריאו:

קדמי שמאלי וימני,סנטר וערוץ אחורי לסראונד.שני הערוצים הקדמיים הם סטראופוניים ומשמשים לצליל כללי ויצירת אווירה.הערוץ המרכזי משמש לדיאלוגים ואפקטים.ערוץ הסראונד האחורי משמש לאפקטים היקפיים.בערוץ זה 2 רמקולים אך הוא ערוץ מונו.

Dolby digital 5.1(AC-3) : שיטת סראונד דיגיטלית ישירה בעלת 6 ערוצי שמע עצמאיים.

כל אחד מחמשת הערוצים כולל את כל תחום התדרים: 20Hz ~ 20KHz והרמקולים האחוריים הם סטראופוניים.הערוץ השישי(0.1) משמש רק לתדרים הנמוכים לקבלת אפקטים מיוחדים.

הסימן של שיטה זו: DOLBY DIGITAL 5.1 SURROUND AUDIO

קיימת שיטת עיבוד חדשה הנקראת: DOLBY DIGITAL EX שבה ערוץ שמע אחורי(6.1) כך שהצליל מתקבל מארבע כיוונים שונים.

DTS -שיטת קידוד דיגיטלית המתחרה ב- Dolby digital . גם שיטה זו פועלת על דחיסה ופענוח של מיידע עבור שישה ערוצים. בשיטה זו יש פחות דחיסה ולכן הצליל המתקבל איכותי יותר משיטת דולבי דיגיטל. המיידע הפחות דחוס משוחזר באופן מדויק יותר אך תופס נפח גדול יותר על-גבי תקליטור ה- DVD . ל- DTS שיטת מוזיקה הנקראת DTS MUSIC .

 

כתיבת תגובה